A l’ensems de la fundació de l’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell es crea el Cor. La seva primera intervenció fou amb l’òpera Madama Butterfly de Puccini el 7 d’octubre de 1982, dia de la presentacio al públic de l’AAOS. Els anys passats i els setanta-set títols d’òpera representats han conferit al Cor una molt forta experiència dintre del món de l’òpera. També programa recitals tan a Sabadell com a altres ciutats. Ha actual al Gran Teatre del Liceu en substitucio del seu cor, en l’òpera Maria Stuarda i el públic i la premsa van elogiar-lo.
Després de l'incendi del Teatre del Liceu és va crear una Federeció d’Associacions d’Amics de l'Òpera de Catalunya, presidida per Mirna Lacambra, pro-reconstrucció del Teatre, i el primer en actuar a les Rambles de Barcelona, davant del Teatre del Liceu, fou el Cor de l’AAOS. Format per una seixantena de cantaires de Sabadell, comarca i Barcelona.
Des de la temporada 1996-1997 fins a la 2002-2003, la directora ha estat la mestre Rosa M. Ribera. Actualment el seu director és el mestre Daniel Martínez. També comptem amb la col.laboració dels pianistes Stanislav Angelov, Andrea Álvarez i Marta Pujol. A partir del 1989 participa en el Cicle Òpera a Catalunya, que organitzat per l’AAOS, porta l’òpera a diverses poblacions catalanes.

Pianistes: Stanislav Angelov, Andrea Álvarez, Marta Pujol.
Director : Daniel Martínez
Convocatòria d'audicions per l'atorgarment de places i fitxa d'inscripció